Özel Çevre Koruma Kurumu Süreç İyileştirme Çalışmaları

Proje AdıÖzel Çevre Koruma Kurumu Süreç İyileştirme Çalışmaları
KurumÖzel Çevre Koruma Kurumu Başkanlığı
FonlayıcıKamu Kaynakları
Eğitim, İnceleme, Düzenleme, Organizasyon ve Uygulama Kapsamında
-EĞİTİM:
·         Süreç yönetimi, Süreç iyileştirme eğitim ihtiyaçları belirlenerek, eğitimlerin verilmesi,
-İNCELEME:
·         İş akışlarının ve süreçlerinin stratejik önem, performans gibi kriterlere göre belirlenmesi ve ayrıca, iş akışlarının süreçler halinde sınıflandırılması, önem derecelerinin belirlenmesi,
·         Belirlenen süreçlerin hedeflenen zaman, maliyet, etkinlik açısından durumunun saptanması ve Ana Süreçler ile Alt Süreçlerin belirlenmesi,
·         Mevcut durumda süreç sahipleri ve süreçleri kontrol eden kişi ve iş yapılarının belirlenmesi,
-DÜZENLEME:
·         Süreçlerdeki Görev Tanımlarının (İş Analizi) belirlenmesi ve Görev tanımları ile süreçler arasındaki ilişkinin kurulması
·         Belirlenen süreçlerin birbiriyle ilişkilendirilmiş yapısının değer zinciri ilintili olarak çıkartılıp doküman halinde Kuruma sunulması,
·         Süreç modelleme çalışmalarının raporlama ortamına aktarılması ve analiz edilmesi,
·         Süreçlerin iyileştirmeler ve performans ölçümü yapılabilecek şekilde ölçümlenebilir olarak tanımlanması,
·         Kurumun stratejik önem, performans gibi kıstaslara göre süreçte, değer katan ve değer  katmayan faaliyetlerin belirlenmesi,
-ORGANİZASYON:
·         Süreçteki Kurum görevlilerinin belirlenmesi,
·         Süreç ekiplerinin kurulması ve Kurum içinde iç müşteri modeline göre bölümler arası hizmet seviyelerinin anlaşmalarının yapılması,
·         Süreçlere uygun organizasyonel yapı, iş/görev tanımlarının oluşturulması,
-UYGULAMA:
·         Seçilecek süreç veya süreçlerin iyileştirme planının çıkarılması,
·         Süreç performans hedeflerinin belirlenmesi, bu plana göre süreçte iyileştirme yapılması ve Kurumca performansın gözlemlenmesi,
·         Süreç Yönetim Bilgi sisteminin kurulması ve uygulamaya yönelik iş ve işlemlerin yapılması
·         Raporlama ve yönetim ihtiyacının geliştirilmesi,
·         Bilgi akış haritalarının oluşturulması,
·         Organizasyon, veri, fonksiyon, proses/kontrol bakışlarının revize edilmesi veya yeniden tasarlanması,
 
Performans Yönetim Sistemi Çalışmaları Kapsamında
·         Performans Yönetim Sürecinin Tasarlanması
·         Uygulama Planı (Uzun ve Kısa Vadeli)
·         BT İhtiyaçlarının Ortaya Konulması (Tasarlanacak Sistem İçin)
·         Birim, Pozisyon Hedefleri belirleme sistematiği ve sürecinin ortaya konulması
Sözleşme Başlangıç Tarihi1.06.2010
Sözleşme Bitiş Tarihi30.10.2010
Projede Çalışan Kişiler
Anahtar Kelimeler
Scroll to Top